Obserwatorzy

wtorek, 13 marca 2012

Nowe wyroby : DD

Zrobiłam kilka płaskich babeczek; DD Bardzo mi się podobają, a najlepsze jest to, że sama zrobiłam foremkę; PP, wiem najlepiej się robi bez foremek... ale ta pokusa; DD Dobra przechodzę do fotek; pp
 Z miętową polewą i owocową posypką 
  Z polewą malinową 
Z czekoladą i owocową posypką 
 Z polewą winogronową (o ile jest taka xd) i cukrem pudrem (którego nie widać na zdjęciu)
Z polewą malinowo-truskawkową i cukrem pudrem; DD
Na żywo są znacznie ładniejsze:)
Mam jeszcze kwiatki:
Fioletowe
Różowe
A tutaj razem
Pozdrawiam, Modeliniarka ; DD

3 komentarze:

  1. No , no Ładnie ..
    To jestem ja ze Zapytaj ; p

    OdpowiedzUsuń
  2. strasznie słabo widać, ale to co dojrzałam spodobało mi się :)
    Pozdrawiam Zuza
    http://uciekam-w-nieznane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń