Obserwatorzy

środa, 9 maja 2012

Otagowana znowu..;)

Hej zostałam otagowana przez my-lifestyle ale tym razem nie bd dodawać osób które taguje, bo mi sie nie chceee...
1. Dlaczego założyłaś bloga?
Bo chciałam pokazać "światu" co tworze ; D
2. Ile go już prowadzisz?
Bloga założyłam 6 listopada 2011 roku czyli prowadzę go 6 miesięcy i 3 dni <wow jak długo>
3. Jakie blogi obserwujesz? (chodzi mi o technikę prac)
Najczęściej modelinowe lub takie gdzie dziewczyny tworzą biżuterię ;D
4. Wygrałaś kiedyś jakieś Candy?
Nie.. szkoda;/
5. Twój ulubiony film, serial?
Jesse, Austin i Ally (disney channel) i Julia ; D
6. Twoja ulubiona książka?
Nie mam ulubionej (może dlatego że nie czytam? ; D)
7. Ulubiony zespół muzyczny?
BTR ♥
8. Ulubiona piosenka?  
Słucham wszystkiego co się da, więc nie mam ulubionych ;D
9. Jaki jest twój ulubiony ciuch?
yyy.. rurki ;D
10. Czego nie lubisz nosić?
W mojej szafie nie ma ciuchów, których nie lubię nosić ;D 
11. Ulubiony projektant/ka mody?
Brak ;D
 
 
A teraz coś dla was... prawdopodobnie bd dzisiaj robić fotki... trochę się tego zebrało i bd więcej postów w najbliższym czasie ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz