Obserwatorzy

sobota, 27 października 2012

Otagowana ;)

Hej zostałam oTagowana przez ♥Grapverutka'e♥





1.Ile czasu prowadzisz bloga i co jaki czas publikujesz posty?
 Bloga prowadzę od 6 listopada 2011 roku ;) Posty staram się publikować co 2-3 dni (odkąd do was wróciłam)
 

2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?
Wchodzę na niego dosyć często więcej niż 2 razy... Zawsze jak odpalam kompa to co pierwsze blogger, fb i pingera ;) odwiedzam różne blogi ;pp

 
3.Czy twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?
Tak, wiedzą moja mama zawsze o niego pyta ;) ile wyświetleń, obserwatorów i wgl. Znajomi też wiedzą ;) 

 
4.Posty jakiego typu najbardziej interesują cię u innych blogerek
Czytam głównie modelinowe i diy'owe blogi, zdażają się też modowe ;)

 
5. Czy zazdrościsz czasem blogerkom?
Tak ;) jak zawierają współpracę z różnymi firmami i wgl.. nawet nie wiem na czym polega współpraca ;)

 
6.Czy zdarzyło ci się kupić kosmetyk tylko po to aby zareklamować go na swoim blogu?
Nie ;) Prowadzę modelinowego bloga ;)

 
7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy?
Nie ;p kupuję tylko sprawdzone prze ze mnie kosmetyki ;)

 
8. Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?

 Na pewno coś zmieniło ;) kiedyś lepiłam tak, że szkoda gadać.. a teraz widzę poprawę ;)
  

9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
Nie wiem, same przychodzą ;) Czasem inspiruję się innymi blogerkami ;), np Jak w ostatnim poście ;) Aną (dobra przedostatnim)


10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga tak, że chciałaś go usunąć?
Tak, raz, gdy go zawiesiłam ;)


Taguję wszystkich, którzy przeczytają posta ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz