Obserwatorzy

środa, 27 lutego 2013

Liebster blog!



Hej, nic nie dodaję, bo brak weny .. :( Dzisiaj ulepiłam 2 ciasteczka, ale pokażę je kiedy indziej, bo nie są upieczone.. xD Zostałam nominowana do Liebster blog, nominowała mnie ♥Paula♥ 

1. Robisz coś poza lepinenia z modeliny?
tak, gram w siatkówkę:)
2. Ulubiony rodzaj filmu? 
chyba komedia :)
3. Masz rodzeństwo?
ta, dwóch braci :>
4. Wiek? :3
obecnie 14, ale 22 kwietnia bd piętnastka :)
5. Pierwsza praca zrobiona z modeliny? (zdjęcie)
Serio ? xD jak coś to te kolczyki, jeszcze je mam ;) (zdjęcie z bloga)
6. Od kiedy lepsz?
Bloga założyłąm szóstego listopada 2011r, ale lepiłam troszku wcześniej :)
7. Ullubiony przedemiot szkolny?
Wychowawcza xD
8. Nosisz swoją biżuterię?
Kiedyś tak, ale teraz jakoś nie (mówię o biżuterii z modeliny, bo np. z koralików i sznurkowe noszę:))
9. Lubisz swój pokój? :D
Taa .. troszku dziwne pytanie :D
Ja nie nominuję nikogo, po prostu nie chce mi się.. ;D 
Pozdrawiam, zaraz pojawi się drugi taki post :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz