Obserwatorzy

środa, 1 maja 2013

czyżby jeszcze jedna babeczka ? :)

tak wiem, zamęczam was tymi babeczkami, ale to już końcówka, chociaż w sumie jeszcze będę je lepić- spodobało mi się nakładanie silikonu :) Tylko co ja z nimi będę robiła ? Nieważne xD Pewnie większość z was pojechała gdzieś na majówkę, a ja siedzę sama w domu :) poprawka, jest ze mną pies :) W sumie to okej, bo mam spokój i czas na lepienie i ogólne robienie biżuterii- robię jeszcze z koralików xD dobra nie zanudzam już :





 

A tutaj taki bonusik w postaci czarno-srebrnego krzyża mającego równo 4 cm :) Na naszyjnik w sam raz :)
  


Mam nadzieję, że się podobało i, że będzie tyle samo, a nawet więcej komentrzy niż pod poprzednimi postami :)
Pozdrawiam :P

7 komentarzy:

  1. Ja tam lubię Twoje babeczki :> I też nie mam co robić z moją biżu xD
    No popatrz... też siedze w domu tyle że nie sama przez co spokoju nie mam xD
    Super babeczka i krzyż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. krzyżyk mi się strasnzie spodobał :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te Twoje babeczki!!!
    Krzyżyk jest extra!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń