Obserwatorzy

czwartek, 20 lutego 2014

Liebster blog award :3



Drugi post dzisiaj, ale ogarnęłam, że dużo osób mnie nominowało.. znowu XD i teraz posta będę pisała z godzinę. No nic :D
„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.

 No ok, nieważne, że mam dużo obserwatorów :D

Nominację dostałam od :
-Natki N.M, pytania :

 1.Co masz zamiar robić w przyszłości ?
Właśnie zastanawiam się nad szkołą po gimnazjum, nieważne, że podania składamy do kwietnia xD
Zastanawiam się nad mat-fiz, gastronomią (kucharze xD) albo szkoła cukiernicza XD
2.Jakie jest Twoje hobby?
Jakie jest moje hobby ?

3. Jakie są twoje marzenia?
mam ich kilka, ale nie będę zdradzała, bo się nie spełnią :3
4. Czy masz zwierzęta?
Kaja <3 (mój piesek, jakby ktoś nie wiedział)
5.Ulubiony owoc...
... banan, grejpfruit, truskawka.
6.Ulubiony projektant (zagraniczny)...
... nie mam XD
7.Twoje wymarzone miasto, do którego chciałabyś wyjechać?
Zagranica xD
8.Twoja ulubiona gazeta...
nie czytam, czasami coś jak "Temat" itp. 
9.Gdzie najbardziej lubisz spędzać wakacje?
Morze ^^
10.Twój ulubiony film...
"Sala samobójców"
11.Twoja ulubiona książka...

Nie mam.

-belli
Pytania :
1. Ulubiony kolor ?
 czerwony, niebieski, zielony, pomarańczowy... lubię wszystkie :3
2. Twoje hobby to.. ?
było :3
3. Twoja ulubiona potrawa ?
Naleśniki się liczą ?
4. Najlepszy sklep internetowy do robienia rzeczy z modeliny? Dlaczego ?
Nie mam najlepszego :3 ale chyba sklepikdlawas, chociaż nigdy tam nie zamawiałam. Dlaczego ? Bo jest duży wybór modeliny, półfabrykatów, ozdobników, foremek, patyczków.. Może jeszcze swiatkoralikow2.pl :3
5. Twój ulubiony blog ?
nie mam ulubionego :D np. blog Oli <http://modelinowa-volie.blogspot.com/>, Sulimy < http://modelinowy-handmade.blogspot.com/> szkoda, że nie chce się jej dodawać postów xD, about. < http://about-art-modelina.blogspot.com/>, ech.. nie chce mi sie wypisywać tych blogów, bo za duzo ich xD
6. Skąd czerpiesz inspiracje ?
z życia, przegladam zagraniczne blogi/kanały na yt, i grafika google :3
7. Najpiękniejsza chwila w Twoim życiu ?
nie pamiętam ;__;
8. Jaką książkę lubisz najbardziej ?
nie mam.
9. Co chciałabyś ulepszyć w swoich pracach ?
Chciałabym, zeby były bardziej dokładne ;)
10. Ulubione zwierzę ?
Pandy, pingwiny, psy :3
11. Polecasz innym lepienie z modeliny ?
Jeśli ktoś jest kreatywny i ma duże ambicję, to czemu nie ?

zielony sweterek
Pytania :
1. Uprawiasz jakis sport?
Nie, ale grałam w siatkówkę :3
2. Jakim jednym słowem mogłabyś określić swój styl ?
nijaki XD
3. Jaką ciekawą książkę ostatnio przeczytałaś ?
"12 prac Herkulesa" A. Christie, tak, czytam lektury :D
4. W weekendy wstajesz rano czy raczej wolisz długo spać ?
Mam ferie, śpię do 9.00 :D
5. Czego sie boisz ?
hmm.. pająki, ciemność, wysokość... na razie tyle xD
6. Masz jakieś zwierzęta ? 
tak, mam pasa, chciałabym mieć małego chomika, albo myszkę :3
7. Jaki film mogłabyś polecić ?
no nie wiem "3 metry nad niebem" ?
8. Jakie jest Twoje hobby ?
Modelina i ogólnie biżuteria, handmade itp.
9. Wolisz lato, czy zimę ?
 LATO
10. Jaki jest Twój ulubiony napój ?
soczek bananowy :3
11. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka ?
nie mam, ale ostatnio spodobało mi się to :
- Biżuterianki
Pytania :
1. Jak długo tworzysz biżuterię ?
od września 2011r, chociaż bizuterię z koralików "robiłam" jak byłam mała :3
2. Czy posiadasz jakieś zwierzę ?
tak, ją <3
Niestety Kaja nie lubi pozować, przekupiłam ją przekąską :3
3.Jaką modelinę polecasz ?
Astra, fimo, cernit, ta z qnszt :3 nie lepiłam z Premo! ale to prawdopodobnie jak fimo jest :3
4. Kim chcesz zostać w przyszłości i czy porzucisz tworzenie biżuterii ?
Było, zobaczymy :3
5. Ulubiony gatunek filmowy ?
nie mam
6. Ulubiona piosenka i gatunek muzyki ?
Rap/ Reggae :D
7. Gdzie chciałabyś spędzić wakacje marzeń ?
Gdzieś nad morzem/oceanem
8. Ulubiony kolor ?
było.
9. Wymarzony kolor włosów ?
takie jakie miałam kiedyś ;<
10. Bransoletki czy kolczyki ?
Bransoletki, co prawda mało ich, ale zbieram :3
11. Ulubiony blog ?
nie mam :D

noo .. jednak tak duzo tego nie było :3

Moje pytania :
1. Z jakiej modeliny lepisz ?
2. Jaki sklep z półfabrykatami polecasz ?
3. Ulubiony kolor ?
4. Ulubiona książka ?
5. Ulubiony film ?
6. Frugo vs Tymbark ?
7. Znasz osobiście jakąś gwiazde?
8. Kawa czy herbata ?
9. Kim chcesz być w przyszłości ?
10. 5 ulubionych blogów ^^
11. Ulubiona piosenka ?

Nominuję :
No to tyle :3
Pozdrawiam :D


1 komentarz: