Obserwatorzy

piątek, 21 czerwca 2013

Babeczka xD

Jejku;// znowu nie pisałam.... ale tyle nauki było, że masakra ... dzisiaj nie poszłam na dwie ostatnie lekcje, bo nie chciało mi się siedzieć :D ogólnie było bardzo fajnie, w szkole było 8 osób, a na angielski przyszło jeszcze raz tyle. .. lool xDD no nie wnikam :) Patrzcie jaką mam babeczkę:




Sorka za ilość zdjęć, ale nie mogłam się zdecydować xD
Pozdrawiam
EDIT. A tak wgl mądra Magda (czytaj ja) będzie miała pasek na koniec roku ^^ nawet nie wiecie jak sie ciesze :D

7 komentarzy:

  1. bedziesz mieć pasek?
    ja nie XD
    a jak robisz ten lukier czy śmietanę na babeczce???
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a będę xD
      Normalnie silikon przez tylkę wyciskam :D

      Usuń
  2. Śliczna babeczka *.* Ja nie umiem nakładać silikonu i nie mam tych nakładek ;(

    OdpowiedzUsuń