Obserwatorzy

wtorek, 4 czerwca 2013

Babeczki z moimi pomarańczami - dedykacja dla Spalonej Artystki ^^

Tak tytuł długi, ale to co xD tak wgl to hej ; * dzisiaj chcę pokazać wam babeczki z moimi pomarańczkami w roli głównej ! Spalona Artystka chciała zobaczyć coś z nimi, więc specjalnie dla niej postanowiłam ruszyć się i porobić zdjęcia ^^ Dzisiaj mam dobry humor, gdyż, ponieważ dostałam 5 z FIZYKI ! Nawet nie wiecie jak się cieszę, ponadto pisaliśmy dzisiaj kartkówkę z pracy domowej i napisałam wszystko, więc będzie druga piąteczka ! (Może będę miała 4 na koniec roku :D). Dobra przechodzę do zdjęcia :
 Tylko jedno, bo wyszło wyraźnie :) Spód robiony z cernitu :)
Pozdrawiam :)

10 komentarzy:

  1. Śliczna ♥Pomarańczki są świetne ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za dedykację. :D
    Babeczka wygląda prześlicznie. ;)
    Gratuluję piąteczek z fizyki. ;D
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna! Gdzie kupiłaś taki kolor cernitu? :D U mnie w empiku jest tylko różowy i niebieski :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna. : )
    Gratuluję dobrej oceny z fizyki. ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna babeczka.
    Obserwujemy?? ;>?

    OdpowiedzUsuń
  6. Super^^
    Cernnit sie nie przebarwil?
    Zapraszam do mnie^^
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń